سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

چگونه در سال 2023 در صدر نتایج گوگل باشیم؟

چگونه در سال 2023 در صدر نتایج گوگل باشیم؟

فتح صدر نتایج گوگل با سئو | پیش به صوی صدر گوگل

صدر نشینی در نتایج (صدر گوگل) ویا فتح گوگل کار آسانی نیست و مستلزم یکسری راهکارها میباشد. یکی از بهترین روش های بالا بردن نتیجه سایت در گوگل استفاده از سئو میباشد.

سئو سازی یکی از ماندگارترین رشته‌های بازاریابی جهان در دنیای وب است. روز به روز به قوانین سئو افزوده میشود و تقریبا از نظر زمانی قوانین سئو در امروز با یکماه یا یکسال قبل نیز خیلی متفاوت است و ممکن است تبصره و اصولی به آن اضافه شده باشد. این درحالی است که اصل موضوع یکی بوده و هیچ گاه تغییر نمیکند.

سئو در جهت بهینه سازی سایت ها در جهت بهتر یافتن آنها در موتورهای جستجو همچون گوگل مورد استفاده قرار میگیرد.

رسیدن به نتایج برتر گوگل را با طراحی سایت با وردپرس و پشتیبانی سایت فارسینو تجربه کنید!ثبت سفارش آنلاین

مهمترین اقدامات سئو برای سال 2022 چیست؟ فتح گوگل به معنای واقعی

در این مقاله آنچه را که باید در رابطه با اقدامات سئو سازی در سال 2022 انجام دهید را برایتان آورده ایم تا با بینش بهتری خدمات سئوسازی را انجام دهید.

چگونه در سال 2022 در صدر نتایج گوگل باشیم؟

1- بازاریابی SERP و تنوع محتوا

بازاریابی در نتیجه جستجوی گوگل و تنوع داشتن در مطالب سایت یکی از مهمترین مسائلی است که گوگل اهمیت خاصی به آن میدهد. یعنی گوگل در این چندساله نه تنها برای کشف منابع جدید گام هایی برداشته است بلکه در حال حاضر، به دنبال گردآوری و بالاآوردن وبسایت هایی با دانش درست و جامع، پاسخ هایی صریح، بصری و تعاملی نسبت به نیاز جستجو کننده میباشد.

بازاریابی در نتیجه جستجو همچون موارد زیر از اهمیت زیادی برخوردار میباشند:

  • پیشنهادات مسافرتی به کاربران گوگل
  • تولید و انتشار ویدیوهای مرتبط
  • تالار گفتگو یا پرسش و پاسخ بابت موضوعی خاص
  • موارد مشابه و مرتبط به جستجو

پس سعی کنید تمرکز خودتان را بر این موارد خیلی بیشتر کنید، چرا که گوگل توجه خاصی براین موارد دارد.

چگونه با بازاریابی SERP بر گوگل تسلط پیدا کنیم؟

کارهای زیادی برای ایجاد یک کمپین بازاریابی SERP موثر وجود دارد. در اینجا چند مرحله برای شروع وجود دارد:

  • فرصت های فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید.
چگونه در سال 2022 در صدر نتایج گوگل باشیم؟

تولید محتوای متنوع

تنوع محتوا هم چالش ها و هم فرصت ها را به همراه دارد. از یک طرف، شما باید به طور مداوم محتوای با کیفیت را در قالب های مختلف ارائه دهید، که مقیاس بندی آن فوق العاده سخت است. از سوی دیگر، شما می توانید از رسانه های بیشتری استفاده کنید و ابزارها و تاکتیک های بیشتری را امتحان کنید و این در سئو بسیار عالی است.

2- نتیجه گوگل ارزشمند

با اقدام سئوسازی در سایت مربوطه، چندین گام از دیگر رقبا و صاحبان وبسایت های دیگر جلو خواهید افتاد. این درصورتی است که سئوسازی شما در نتایج گوگل با ظاهری متفاوت دیده شود.

یکی از این اقدمات پربازده استفاده از پرسش و پاسخ در نتایج گوگل است که کاربر بدون وارد شدن به سایت بتواند آن ها را مشاهده کند.

این یک قطعه جستجو ی تعاملی است – می‌توانید برای باز کردن پاسخ روی هر سؤالی کلیک کنید و از آنجا حتی برای پاسخ‌های بیشتر به سایت بروید…

ابزارها، پلاگین ها و راه حل های زیادی وجود دارد که به هر صاحب وب سایت اجازه می دهد تا بدون نیاز به دانش فنی، نشانه گذاری ساختار یافته را پیاده سازی کنند. این اقدام خیلی در رسیدن به صدر گوگل تأثیرگذار خواهد بود.

3- موبایل فرندلی (موبایل پسند)

گوگل اولویت های خود را با معرفی Mobile-First Index تغییر داد، به این معنی که گوگل عمدتاً از نسخه موبایل یک صفحه برای فهرست بندی و رتبه بندی استفاده می کند. به عبارت دیگر، اگر صفحه شما در یک دستگاه تلفن همراه خوب به نظر نمی رسد، یا اگر نسخه موبایل محتوای کمتری داشته باشد، ممکن است رتبه بندی را در نتایج جستجوی موبایل و دسکتاپ از دست بدهید.

4- جستجوی صوتی

با توجه به اینکه کاربران دستگاه‌های تلفن همراه اغلب از جستجوی صوتی برای یافتن پاسخ‌ها در حین حرکت استفاده می‌کنند، می‌توان فرض کرد که جستجوی صوتی در حال محبوب شدن است و این موضوع با موبایل فرندلی بودن سایت به خوبی به هم مرتبط هستند:

هم کاربران تلفن همراه و هم کاربران صوتی احتمالاً در میانه کار به دنبال پاسخ هستند (بنابراین آنها فوراً به پاسخ های واضح و مختصر نیاز دارند)و
در هر دو مورد، نتیجه برتر (که اغلب همان قطعه برجسته است) واقعاً مهم است. بنابراین ما اکنون برای کسب نتیجه برتر رقابت می کنیم، در مقابل 5 موقعیت برتر مانند چند سال پیش.

چگونه وبسایتم را در راستای موبایل فرندلی بودن بهینه سازی کنم؟

بدیهی است که سایت خود را موبایل فرندلی (موبایل پسند) و سریع کنید (سرعت صفحه مهم است!).
استراتژی محتوای خود را به گونه ای تنظیم کنید که فرصت های قطعه برجسته را به دست آورید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

کاربران تلفن همراه به ندرت زمانی برای پیمایش دارند و با جستجوی صوتی تنها یک نتیجه برای کاربر خوانده می شود. این باعث می‌شود که بهینه‌سازی در حالت موبایل برای وبسایت شما بسیار ضروری باشد.

5- جستجوی معنایی و بهینه سازی هدف

گوگل سال‌ها پیش از بهینه‌سازی کلمات کلیدی با تطابق دقیق فاصله گرفت، اما هنوز خیلی فراگیر نشده است. این روزها، گوگل از رشته واقعی کلماتی که در کادر جستجو تایپ می شود استفاده نمی کند. در عوض، به زمینه پرس و جو نگاه می کند و قصد جستجوی احتمالی را برای ارائه نتایج تجزیه و تحلیل می کند.

6- قدرت دامنه

این روزها نام دامنه شما تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی شما در گوگل ندارد. به لطف الگوریتم هوشمندتر و نمودار دانش، گوگل می‌تواند تشخیص دهد که آیا هویت واقعی پشت دامنه وبسایت وجود دارد یا خیر و هر صفحه EAT (تخصص، اعتبار، اعتماد) را تعیین کند.

راه رسیدن به رتبه های بالاتر دیگر سریع و قابل پیش بینی نیست. شما باید به ساختن یک برند تثبیت شده ادامه دهید، روی قابلیت اعتماد و نویسندگی جمعی خود کار کنید. نام دامنه شما هنوز مهم است اما بیشتر به صورت غیرمستقیم:

چقدر به یاد ماندنی است و چقدر آسان است که تجارت خود را با جایگاه خود مرتبط کنید؟

ایجاد یک نام تجاری مهمتر از یافتن یک نام دامنه غنی از کلمات کلیدی است. ساختن یک برند قوی و تبدیل شدن به یک نشان معتبر، مهمتر از یافتن یک نام دامنه ثابت است. سیگنال‌های تجربه صفحه مهم‌تر از کلیک‌ها هستند. اکنون همه چیز در مورد تمرکز بر معیارهای واقعی است!

با همین شش ترفند ساده ولی درعین حال مهم صدر گوگل رو از آن خودت کن

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
طراحی سایت ارزان و فوری 
فریلنسر طراحی سایت کیست؟ 
سایت وردپرسی چیست؟!
سفارش طراحی وب سایت زیر قیمت رقبا
طراحی سایت با وردپرس
اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

4 پاسخ

  1. واقعا معلومه که مربوط به تکنیکال 2022 گوگله. مرسی – عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی